Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сулятицька, Тетянa Василівна
dc.date.accessioned 2018-01-23T11:59:02Z
dc.date.available 2018-01-23T11:59:02Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Сулятицька Т. В. Гуманізація освіти / Т. В. Сулятицька // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". – Дод. 1 до вип. 31, т. 7 (49) : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору / відп. ред.. вип.. І. П. Маноха. – Київ : Гнозис, 2013. – С. 187–195. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/824
dc.description.abstract Human civilization twenty-first century, аs a general definition - "Century Education" for the first time in its millennia of history comes to the practical implementation of a task that so far humanitarian thinker asked only of theoretical reflections and utopian dreams - the problem is the use of public resources to the development and life. A person with the object of the game of blind forces of society turns to his rightful owner, the primary purpose and content of social development. Not the most powerful instrument of this transformation - education . Education for personal development, most adapted to their needs and interests are essentially models at the level of values, personality traits and priorities in life of every individual humanocentric social order that our joint efforts should emerge in the near future. Thus the process of humanization of education determines the main direction of development in modern society. uk_UA
dc.description.abstract Людська цивілізація ХХI ст., за загальним визначенням - "століття освіти", вперше в своїй багатотисячолітній історії виходить на практичну реалізацію завдання, яке до цього часу мислителі-гуманісти ставили лише в теоретичних роздумах та утопічних мріях – завдання використання суспільних ресурсів на потреби розвитку та життя людини. Людина з об'єкту гри сліпих сил суспільства перетворюється на його повноправного господаря, основну мету і зміст соціального розвитку. Чи не наймогутніше знаряддя такого перетворення – освіта. Освіта, орієнтована на розвиток особистості, максимально адаптована до її потреб та інтересів по суті моделює на рівні цінностей, особистісних рис та життєвих пріоритетів кожної людини гуманоцентричний соціальний устрій, який нашими спільними зусиллями має скластися вже в недалекому майбутньому. Відтак процес гуманізації освіти визначає основний напрям її розвитку у сучасному суспільстві. Uk
dc.description.abstract Человеческая цивилизация ХХI в., по общему определению - "столетие образования", впервые в своей многотысячелетней истории выходит на практическую реализацию задачи, которую до сих пор мыслители - гуманисты ставили только в теоретических размышлениях и утопических мечтах – задача использования общественных ресурсов на нужды развития и жизни человека. Человек с объекта игры слепых сил общества превращается в его полноправного хозяина, основную цель и содержание социального развития. Самым мощным орудием такого преобразования выступает образование. Образование, ориентировано на развитие личности, максимально адаптировано к ее потребностям и интересам по сути моделирует на уровне ценностей, личностных черт и жизненных приоритетов каждого человека гуманоцентричний социальный строй, нашими общими усилиями должно сложиться уже в недалеком будущем. Поэтому процесс гуманизации образования определяет основное направление ее развития в современном обществе. ru_Rus
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Гнозис uk_UA
dc.relation.ispartofseries Том VII (49);Додаток 1 до вип. 31.
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject учень uk_UA
dc.subject гуманізація uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.subject знаряддя uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject уміння uk_UA
dc.subject людина uk_UA
dc.subject держава uk_UA
dc.subject майбутнє uk_UA
dc.subject зміни uk_UA
dc.subject образование uk_UA
dc.subject учитель uk_UA
dc.subject ученик uk_UA
dc.subject гуманизация uk_UA
dc.subject общество uk_UA
dc.subject орудия uk_UA
dc.subject знания uk_UA
dc.subject умения uk_UA
dc.subject человек uk_UA
dc.subject государство uk_UA
dc.subject будущее uk_UA
dc.subject изменения uk_UA
dc.subject school uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject student uk_UA
dc.subject humanism uk_UA
dc.subject society uk_UA
dc.subject tools uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject skills uk_UA
dc.subject people uk_UA
dc.subject government uk_UA
dc.subject future uk_UA
dc.subject changes uk_UA
dc.title Гуманізація освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 13:377


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу