ElarK-PNU

Формування слухо-моторних уявлень молодших школярів на уроках музичного мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ричаківський, Володимир Васильович
dc.date.accessioned 2024-03-03T06:24:47Z
dc.date.available 2024-03-03T06:24:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ричаківський В.В. Формування слухо-моторних уявлень молодших школярів на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Володимир Васильович Ричаківський. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8268
dc.description.abstract Принциповою особливістю даного дослідження є те, що в ході вивчення проблеми розвитку слухо-моторних уявлень увага була сконцентрована на музично-слуховому самоконтролі, його ролі та методах активізації на уроках музичного мистецтва. Отже, соціальна і педагогічна значущість даної проблеми, її недостатня теоретична і методична розробленість зумовили вибір теми нашого дослідження. Об’єкт дослідження – процес музичного виховання учнів молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – методика формування слухо-моторних уявлень молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування слухо-моторних уявлень учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування слухо-моторних уявлень молодших школярів на уроках музичного мистецтва uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу