dc.contributor.author |
Булдакова, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-08T10:24:15Z |
|
dc.date.available |
2023-10-08T10:24:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Булдакова Л. Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Людмила Булдакова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8312 |
|
dc.description.abstract |
Здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину, ніж сама освіта у навчальному закладі. Особистісно зорієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті – безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвитку особистості учня. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні значення самоосвіти у підвищенні (зростанні) професійної майстерності викладацького складу закладів загальної середньої освіти й виявленні шляхів, методів та засобів досягнення поставлених цілей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
073 Менеджмент |
uk_UA |
dc.title |
Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |