Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Булдакова, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2023-10-08T10:24:15Z | |
dc.date.available | 2023-10-08T10:24:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Булдакова Л. Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Людмила Булдакова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8312 | |
dc.description.abstract | Здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину, ніж сама освіта у навчальному закладі. Особистісно зорієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті – безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвитку особистості учня. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні значення самоосвіти у підвищенні (зростанні) професійної майстерності викладацького складу закладів загальної середньої освіти й виявленні шляхів, методів та засобів досягнення поставлених цілей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 073 Менеджмент | uk_UA |
dc.title | Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |