ElarK-PNU

Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булдакова, Людмила
dc.date.accessioned 2023-10-08T10:24:15Z
dc.date.available 2023-10-08T10:24:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Булдакова Л. Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Людмила Булдакова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8312
dc.description.abstract Здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину, ніж сама освіта у навчальному закладі. Особистісно зорієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті – безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвитку особистості учня. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні значення самоосвіти у підвищенні (зростанні) професійної майстерності викладацького складу закладів загальної середньої освіти й виявленні шляхів, методів та засобів досягнення поставлених цілей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Менеджмент uk_UA
dc.title Управління процесом самоосвіти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу