dc.contributor.author |
Сарап, Владислав Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-12T10:02:38Z |
|
dc.date.available |
2024-10-12T10:02:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сарап В. О. Моделі реалізації диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Владислав Олегович Сарап. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 63 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8345 |
|
dc.description.abstract |
На фоні негативних змін в стані здоров’я і фізичної підготовленості середньо статистичні норми постійно зазнають корегування в бік зменшення. Разом з тим, такий орієнтир не є доцільним, оскільки показники зниження стану здоров’я і фізичної підготовленості не відзначаються високим ступенем об’єктивності. Також, середньо статистичний підхід не враховує усього різноманіття між індивідуальних особливостей шкільної молоді навіть однієї віково-статевої групи, хоча незважаючи на це він до сьогодні залишається провідним у фізичній культурі школярів. Отже, вирішення оздоровчих завдань фізичної культури (формування функціональних резервів фізіологічних систем і резистентності організму до впливу факторі довкілля) необхідно здійснювати виключно шляхом диференціації основних складових фізичного навантаження (тривалості, частоти та інтенсивності). Об’єкт дослідження – фізична підготовка школярів. Предмет дослідження – моделювання диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів щодо становлення та розвитку оздоровчо-рекреаційних систем в закладах освіти. Мета дослідження – розробити математичні моделі диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів.. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізична культура) |
uk_UA |
dc.title |
Моделі реалізації диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |