Аннотации:
На фоні негативних змін в стані здоров’я і фізичної підготовленості середньо статистичні норми постійно зазнають корегування в бік зменшення. Разом з тим, такий орієнтир не є доцільним, оскільки показники зниження стану здоров’я і фізичної підготовленості не відзначаються високим ступенем об’єктивності. Також, середньо статистичний підхід не враховує усього різноманіття між індивідуальних особливостей шкільної молоді навіть однієї віково-статевої групи, хоча незважаючи на це він до сьогодні залишається провідним у фізичній культурі школярів. Отже, вирішення оздоровчих завдань фізичної культури (формування функціональних резервів фізіологічних систем і резистентності організму до впливу факторі довкілля) необхідно здійснювати виключно шляхом диференціації основних складових фізичного навантаження (тривалості, частоти та інтенсивності). Об’єкт дослідження – фізична підготовка школярів. Предмет дослідження – моделювання диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів щодо становлення та розвитку оздоровчо-рекреаційних систем в закладах освіти. Мета дослідження – розробити математичні моделі диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів..