Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сарап, Владислав Олегович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-12T10:02:38Z | |
dc.date.available | 2024-10-12T10:02:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сарап В. О. Моделі реалізації диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Владислав Олегович Сарап. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 63 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8345 | |
dc.description.abstract | На фоні негативних змін в стані здоров’я і фізичної підготовленості середньо статистичні норми постійно зазнають корегування в бік зменшення. Разом з тим, такий орієнтир не є доцільним, оскільки показники зниження стану здоров’я і фізичної підготовленості не відзначаються високим ступенем об’єктивності. Також, середньо статистичний підхід не враховує усього різноманіття між індивідуальних особливостей шкільної молоді навіть однієї віково-статевої групи, хоча незважаючи на це він до сьогодні залишається провідним у фізичній культурі школярів. Отже, вирішення оздоровчих завдань фізичної культури (формування функціональних резервів фізіологічних систем і резистентності організму до впливу факторі довкілля) необхідно здійснювати виключно шляхом диференціації основних складових фізичного навантаження (тривалості, частоти та інтенсивності). Об’єкт дослідження – фізична підготовка школярів. Предмет дослідження – моделювання диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів щодо становлення та розвитку оздоровчо-рекреаційних систем в закладах освіти. Мета дослідження – розробити математичні моделі диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів.. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk_UA |
dc.title | Моделі реалізації диференційованого підходу у фізичній підготовці школярів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |