Abstract:
Рухливі ігри, що мають багатовікову історію, завжди були дуже важливі при вихованні, оскільки сприяли максимальному розвитку у дітей різноманітних рухових навичок і умінь, вправності, необхідних у всіх видах діяльності. Крім того, заняття іграми виробляють координовані, економні і узгоджені рухи; гравці набувають умінь швидко входити в потрібний темп і ритм роботи, вправно і швидко виконувати різноманітні рухові завдання, проявляючи при цьому необхідні зусилля і наполегливість, що особливо важливо для спортивних ігор загалом і баскетболу зокрема. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізичної культури молодших школярів загальноосвітніх навчальних закладів. Предмет дослідження – рухливі ігри, як засіб фізичного виховання для початкового навчання основним технічним прийомам гри у баскетбол на уроках фізичної культури з учнями 1-4 класів загальноосвітніх шкіл. Мета дослідження – вивчення педагогічних основ використання рухливих ігор на навчальних заняттях з фізичної культури, як ефективного засобу підготовки учнів 1-4 класів до занять баскетболом.