dc.contributor.author |
Ткачук, Артем Валентинович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-12T15:57:06Z |
|
dc.date.available |
2024-10-12T15:57:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук А. В. Ефективність застосування рухливих ігор при вивченні технічних елементів баскетболу у початковій школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Артем Валентинович Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8361 |
|
dc.description.abstract |
Рухливі ігри, що мають багатовікову історію, завжди були дуже важливі при вихованні, оскільки сприяли максимальному розвитку у дітей різноманітних рухових навичок і умінь, вправності, необхідних у всіх видах діяльності. Крім того, заняття іграми виробляють координовані, економні і узгоджені рухи; гравці набувають умінь швидко входити в потрібний темп і ритм роботи, вправно і швидко виконувати різноманітні рухові завдання, проявляючи при цьому необхідні зусилля і наполегливість, що особливо важливо для спортивних ігор загалом і баскетболу зокрема. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізичної культури молодших школярів загальноосвітніх навчальних закладів. Предмет дослідження – рухливі ігри, як засіб фізичного виховання для початкового навчання основним технічним прийомам гри у баскетбол на уроках фізичної культури з учнями 1-4 класів загальноосвітніх шкіл. Мета дослідження – вивчення педагогічних основ використання рухливих ігор на навчальних заняттях з фізичної культури, як ефективного засобу підготовки учнів 1-4 класів до занять баскетболом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізична культура) |
uk_UA |
dc.title |
Ефективність застосування рухливих ігор при вивченні технічних елементів баскетболу у початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |