Аннотации:
Поставлені перед вищою школою в сучасних умовах завдання визначають перспективні напрями реформування системи підготовки вчителів фізичної культури нового типу, які органічно об’єднують широкий науковий кругозір зі справжнім професіоналізмом, володіють сучасними технологіями й методиками фізичного виховання й розвитку учнівської молоді, мають високий рівень готовності до професійно-педагогічної діяльності. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури у вищому педагогічному навчальному закладі. Предмет дослідження – система науково-методичного забезпечення процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності в закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичного змісту підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності.