ElarK-PNU

Теоретичний зміст підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності у закладах освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пашко, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2024-10-12T17:10:50Z
dc.date.available 2024-10-12T17:10:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пашко Н. А. Теоретичний зміст підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності у закладах освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Наталія Андріївна Пашко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 63 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8365
dc.description.abstract Поставлені перед вищою школою в сучасних умовах завдання визначають перспективні напрями реформування системи підготовки вчителів фізичної культури нового типу, які органічно об’єднують широкий науковий кругозір зі справжнім професіоналізмом, володіють сучасними технологіями й методиками фізичного виховання й розвитку учнівської молоді, мають високий рівень готовності до професійно-педагогічної діяльності. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури у вищому педагогічному навчальному закладі. Предмет дослідження – система науково-методичного забезпечення процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності в закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичного змісту підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізична культура) uk_UA
dc.title Теоретичний зміст підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності у закладах освіти uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу