Abstract:
Засоби фізичної культури є важливими чинниками розвитку психомоторних здібностей, які лежать в основі соціальної адаптації й інтеграції особистості. Проте, нез'ясованим залишається питання про вплив ігрової рухової діяльності спрямованої на рівень соціальної інтеграції школярів з вадами слуху. Вирішення цієї проблеми дозволить не тільки удосконалити процес фізичного виховання дітей з обмеженими функціями, але й створить передумови для розробки цілісної науково обгрунтованої стратегії й технології неперервної рухової діяльності дітей з вадами слуху. Все це зумовлює актуальність і доцільність наукового пошуку подальшого удосконалення процесу соціальної інтеграції глухих школярів засобами фізичної культури. Об’єкт дослідження – соціальна інтеграція глухих школярів у процесі фізичного виховання. Предмет дослідження – особливості соціальної інтеграції глухих школярів засобами фізичної культури. Мета дослідження – виявити особливості соціальної інтеграції глухих школярів засобами фізичної культур.