Аннотации:
Сьогодні зміст і спрямованість фізичного виховання школярів обумовлені спортивною практикою, яка ґрунтується на вольових аспектах, протиборстві та суперництві. Відповідно пріоритетними напрямами діяльності вчителя фізичної культури є досягнення високої фізичної підготовленості дітей і підлітків, а також виконання ними встановлених рухових нормативів. Проте неможливо виховати всебічно і гармонійно розвинену особистість поза загальнолюдськими моральними цінностями. актуальність теми наукового дослідження зумовлюється потребою формування у загальноосвітніх навчальних закладах всебічно та гармонійно розвинутої особистості школяра, вдосконалення її здібностей, реалізацією істинних сил шляхом забезпечення необхідних педагогічних умов щодо виховання моральних якостей учнів у процесі занять фізичною культурою. Об’єкт дослідження – процес формування моральних якостей школярів засобами фізичної культури. Предмет дослідження – методичне забезпечення процесу виховання моральних якостей учнів загальноосвітньої школи засобами фізичної культури. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування моральних якостей школярів у процесі занять фізичною культурою.