dc.contributor.author |
Сорич, Діана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-30T07:57:49Z |
|
dc.date.available |
2024-10-30T07:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сорич Д. М. Формування патріотичної свідомості учнів в урочній та позаурочній діяльності в Новій українській школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Діана Миколаївна Сорич. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8431 |
|
dc.description.abstract |
Патріотизм являє собою одне з найбільш глобальних людських почуттів, закріплених віками і тисячоліттями, є свого роду моральним фундамент суспільної та державної будівлі, опорою його життєздатності, одним із першочергових умов ефективного функціонування системи соціальних і державних інститутів. Актуальність дослідження зумовлена тим, що сьогодні основним завданням системи національної освіти є створення якісно нової моделі школи гуманітарно-патріотичного спрямування, спроможної виховувати громадянина – патріота України. Метою нашої роботи є теоретичне обґрунтування та практичне дослідження процесу формування патріотичної свідомості учнів в урочній та позаурочній діяльності в мистецькій галузі Нової української школи. Об’єкт дослідження: процес урочної та позаурочної діяльності учнів в галузі мистецтва в Новій українській школі. Предмет дослідження: формування патріотичної свідомості учнів в урочній та позаурочній діяльності в Новій українській школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
uk_UA |
dc.title |
Формування патріотичної свідомості учнів в урочній та позаурочній діяльності в Новій українській школі |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |