Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кочурка, Андрій | |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T09:01:19Z | |
dc.date.available | 2024-11-15T09:01:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кочурка А. Методичні особливості організації освітнього процесу з біології в умовах дистанційного навчання: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Андрій Кочурка. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8507 | |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання за останні роки досить активно вкорінялася в систему освіти України. Це пов’язано з тим, що саме дистанційна форма навчання стало зручною та практичною під час пандемії, а також незамінною після повномасштабного вторгнення росії. Онлайн-уроки дозволяють не припиняти навчання у зоні бойових дій (територій, які тимчасово окуповані). Також дистанційна форма навчання дозволяє мільйонам українських біженців продовжувати освіту у будь-якій точці світу. Мета роботи – аналіз методичних особливостей організації освітнього процесу з біології в умовах дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості організації освітнього процесу з біології в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 73 | uk_UA |