ElarK-PNU

Методичні особливості вивчення тем здоров’язбережувального змісту в 10-11 класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цесак, Іванна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-11-15T09:05:47Z
dc.date.available 2024-11-15T09:05:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Цесак І. М. Методичні особливості вивчення тем здоров’язбережувального змісту в 10-11 класах: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Іванна Миколаївна Цесак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8508
dc.description.abstract Модернізація освітньої галузі України спрямована на створення умов для особистісного розвитку та самореалізації кожного громадянина України. Одним із шляхів досягнення цієї мети є виховання у молоді відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як найвищої особистої та суспільної цінності. Однак існує нагальна потреба у впровадженні здоров’язбережувальних освітніх технологій у навчально-виховне середовище закладів освіти. Мета роботи – обґрунтування наукових основ та методичних аспектів вивчення у 10-11 класах тем зі здоров’язбережувальним змістом під час викладання біології (курсу біології й екології) у ЗЗСО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) uk_UA
dc.title Методичні особливості вивчення тем здоров’язбережувального змісту в 10-11 класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу