dc.contributor.author |
Генсюр, Олена Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-15T09:12:12Z |
|
dc.date.available |
2024-11-15T09:12:12Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Генсюр О. М. Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Олена Михайлівна Генсюр. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8509 |
|
dc.description.abstract |
У процесі навчання спостереження виступає одним із методів його організації. З позиції розуміння методу навчання як дидактичної категорії спостереження є способом організації взаємозв’язаної діяльності учителя й учнів і полягає у тому, що вчитель організовує, стимулює, здійснює поточний контроль, аналізує, коригує й оцінює цілеспрямоване, планомірне сприймання учнями об’єктів природи. Мета роботи – дослідження методичних аспектів підготовки та організації фенологічних спостережень учнів за об’єктами природи під час вивчення біології. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) |
uk_UA |
dc.title |
Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |