Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Генсюр, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T09:12:12Z | |
dc.date.available | 2024-11-15T09:12:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Генсюр О. М. Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Олена Михайлівна Генсюр. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8509 | |
dc.description.abstract | У процесі навчання спостереження виступає одним із методів його організації. З позиції розуміння методу навчання як дидактичної категорії спостереження є способом організації взаємозв’язаної діяльності учителя й учнів і полягає у тому, що вчитель організовує, стимулює, здійснює поточний контроль, аналізує, коригує й оцінює цілеспрямоване, планомірне сприймання учнями об’єктів природи. Мета роботи – дослідження методичних аспектів підготовки та організації фенологічних спостережень учнів за об’єктами природи під час вивчення біології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |