ElarK-PNU

Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Генсюр, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-11-15T09:12:12Z
dc.date.available 2024-11-15T09:12:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Генсюр О. М. Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Олена Михайлівна Генсюр. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8509
dc.description.abstract У процесі навчання спостереження виступає одним із методів його організації. З позиції розуміння методу навчання як дидактичної категорії спостереження є способом організації взаємозв’язаної діяльності учителя й учнів і полягає у тому, що вчитель організовує, стимулює, здійснює поточний контроль, аналізує, коригує й оцінює цілеспрямоване, планомірне сприймання учнями об’єктів природи. Мета роботи – дослідження методичних аспектів підготовки та організації фенологічних спостережень учнів за об’єктами природи під час вивчення біології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) uk_UA
dc.title Методичні особливості організації фенологічних спостережень під час вивчення біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу