Abstract:
Навчально-методичний посібник містить теоретико-практичні аспекти новітньої методики предметно-мовного інтегрованого навчання, пропонуючи новітню дидактичну методику із залученням контекстно-мовного інтегративного навчання. Висвітлені теоретико-методологічні теми покликані: ознайомити здобувачів вищої освіти із методикою навчання CLIL, типами завдань, критеріями їх оцінювання, методами та технологіями; сформувати вміння ефективно та творчо використовувати прийоми, засоби та форми навчання на практиці. Матеріал подано у вигляді лекцій та семінарських занять. Глосарій містить ключові поняття в межах методики CLIL.. Відповідно до вимог програми вибіркової навчальної дисципліни “Предметно-мовне інтегроване навчання” навчально-методичний посібник призначений для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей денної та заочної форм навчання.