Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бидюк, Ольга Борисівна | |
dc.contributor.author | Ватаманюк, Галина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T09:29:05Z | |
dc.date.available | 2025-01-13T09:29:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Бидюк О Б., Ватаманюк Г. П. Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників. The XII International Scientific and Practical Conference «Innovations in modern education: European and global context», November 25-27, 2024, Krakow, Poland. С. 171-175. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8648 | |
dc.description.abstract | Серед педагогічних інновацій, які активно використовуються в світовій педагогічній практиці з метою розвитку різних аспектів дитячого буття, найпопулярнішою є інтегрована технологія, спрямована на формування в дітей цілісної картини світу, здатності людини до системного мислення при розв'язанні теоретичних і практичних завдань, оскільки предметна роз'єднаність є однією із причин фрагментарності світогляду випускника закладу дошкільної освіти (ЗДО). Перехід до інтегрованого освітнього процесу є нагальною потребою сьогодення, що обумовлено модернізацією дошкільної освіти та психофізіологічними особливостями сучасних дошкільників, їхніми соціокультурними запитами. Інтеграція знань розвиває процес пізнання світу і готує дитину для подальшого практичного контакту з ним. Тому важливо в свідомості дітей сформувати цілісну картину оточення, а не відокремлені навчально-предметні знання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | European Conference | en |
dc.title | Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |