Короткий опис(реферат):
Наукова стаття присвячена дослідженню інноваційним інструментам менеджменту туризму та гостинності. Визначено основні види менеджменту туристичних та готельно-ресторанних підприємств, якими є: стратегічний менеджмент, операційний менеджмент, фінансовий менеджмент, маркетинговий менеджмент, інноваційний менеджмент. Розглянуто такі сучасні інноваційні інструменти туристичного та готельно-ресторанного менеджменту: інноваційні інструменти операційного менеджменту, інструменти стратегічного та фінансового менеджменту, інструменти управління персоналом (HR-менеджмент), LMS (Learning Management Systems) для навчання персоналу, інструменти клієнтського менеджменту (маркетинг та комунікація з клієнтами), інновації в сталому розвитку та екологічному менеджменті. Визначено недоліки ефективного управління у сфері туризму та готельно-ресторанного бізнесу, які створюють перешкоди для розвитку підприємств та вимагають впровадження сучасних управлінських стратегій.