dc.contributor.author |
Луцюк, Мар’яна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-01T09:10:35Z |
|
dc.date.available |
2025-04-01T09:10:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Луцюк М. О. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів під час вивчення біології людини: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Мар’яна Олександрівна Луцюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8911 |
|
dc.description.abstract |
Здоров’язбережувальна компетентність формується упродовж всього життя. Важливим етапом її формування та розвитку є вивчення біології людини у закладі загальної середньої освіти. Аналіз змісту навчальних програм, підручників засвідчив, що упродовж вивчення біології людини в учнів формуються знання про будову та функції організму людини. Проте, є значна кількість тем, що містять інформацію про здоров’я органів та систем людини, формують відповідне ставлення до питань здоров’я та його збереження. Мета роботи – обґрунтування та характеристика ефективних форм, методів, засобів формування здоров’язбережувальної компетентності учнів під час викладання біології людини у 8 класі ЗЗСО й аналіз методичних аспектів їх застосування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) |
uk_UA |
dc.title |
Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів під час вивчення біології людини |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |