Аннотации:
Освітні системи в Україні та світі зазнають трансформацій, які стосуються як самої структури, так і її складових: впровадження компетентнісного підходу, орієнтація на студента, зростаюча увага до розвитку м'яких навичок (soft skills) та необхідність навчання протягом усього життя (life-long learning). Інтеграційні та глобалізаційні процеси вплинули на формування ціннісних орієнтирів учнів, які повинні бути готові до нових викликів сучасного світу. Одним із таких викликів є вільне володіння іноземною мовою для успішної професійної кар'єри та досягнення особистих цілей. Це підвищує роль учителів та викладачів іноземних мов, які мають допомагати учням та студентам у розвитку іншомовної комунікативної компетентності. Мета роботи – вивчення навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови.