Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пенькало, Христина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-15T08:28:23Z | |
dc.date.available | 2025-04-15T08:28:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пенькало Х. В. Розвиток навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Христина Василівна Пенькало. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8975 | |
dc.description.abstract | Освітні системи в Україні та світі зазнають трансформацій, які стосуються як самої структури, так і її складових: впровадження компетентнісного підходу, орієнтація на студента, зростаюча увага до розвитку м'яких навичок (soft skills) та необхідність навчання протягом усього життя (life-long learning). Інтеграційні та глобалізаційні процеси вплинули на формування ціннісних орієнтирів учнів, які повинні бути готові до нових викликів сучасного світу. Одним із таких викликів є вільне володіння іноземною мовою для успішної професійної кар'єри та досягнення особистих цілей. Це підвищує роль учителів та викладачів іноземних мов, які мають допомагати учням та студентам у розвитку іншомовної комунікативної компетентності. Мета роботи – вивчення навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Розвиток навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |