dc.contributor.author |
Врублевський, Юрій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-21T07:44:11Z |
|
dc.date.available |
2025-04-21T07:44:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Врублевський Ю. А. STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Юрій Анатолійович Врублевський. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 51 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8993 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний вчитель математики має одну з найважливіших місій – допомогти учням усвідомити значення математики як ключової дисципліни для успішного функціонування в сучасному суспільстві та опанування інших шкільних предметів. Однак у сучасному інформаційному світі лише слова часто не справляють очікуваного впливу на учнів. Для того, щоб зацікавити дітей, необхідно створити умови, за яких вони на власному досвіді переконуватимуться у важливості використання математичних знань для вирішення життєвих ситуацій. Мета роботи – проаналізувати можливості впровадження елементів фінансової освіти на уроках математики та створити умови для формування у школярів практичних фінансових навичок. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Математика) |
uk_UA |
dc.title |
STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
51 |
uk_UA |