ElarK-PNU

STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Врублевський, Юрій Анатолійович
dc.date.accessioned 2025-04-21T07:44:11Z
dc.date.available 2025-04-21T07:44:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Врублевський Ю. А. STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Юрій Анатолійович Врублевський. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 51 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8993
dc.description.abstract Сучасний вчитель математики має одну з найважливіших місій – допомогти учням усвідомити значення математики як ключової дисципліни для успішного функціонування в сучасному суспільстві та опанування інших шкільних предметів. Однак у сучасному інформаційному світі лише слова часто не справляють очікуваного впливу на учнів. Для того, щоб зацікавити дітей, необхідно створити умови, за яких вони на власному досвіді переконуватимуться у важливості використання математичних знань для вирішення життєвих ситуацій. Мета роботи – проаналізувати можливості впровадження елементів фінансової освіти на уроках математики та створити умови для формування у школярів практичних фінансових навичок. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Математика) uk_UA
dc.title STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 51 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу