Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Врублевський, Юрій Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2025-04-21T07:44:11Z | |
dc.date.available | 2025-04-21T07:44:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Врублевський Ю. А. STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Юрій Анатолійович Врублевський. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 51 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8993 | |
dc.description.abstract | Сучасний вчитель математики має одну з найважливіших місій – допомогти учням усвідомити значення математики як ключової дисципліни для успішного функціонування в сучасному суспільстві та опанування інших шкільних предметів. Однак у сучасному інформаційному світі лише слова часто не справляють очікуваного впливу на учнів. Для того, щоб зацікавити дітей, необхідно створити умови, за яких вони на власному досвіді переконуватимуться у важливості використання математичних знань для вирішення життєвих ситуацій. Мета роботи – проаналізувати можливості впровадження елементів фінансової освіти на уроках математики та створити умови для формування у школярів практичних фінансових навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UA |
dc.title | STEM-проект як спосіб інтеграції фінансової грамотності та математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 51 | uk_UA |