dc.contributor.author |
Школовий, Богдан |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-24T08:30:37Z |
|
dc.date.available |
2025-04-24T08:30:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Школовий Б. Інтерактивні технології навчання на уроках математики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Богдан Школовий. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9005 |
|
dc.description.abstract |
Зростаюча індивідуалізація навчання викликає у педагогів бажання урізноманітнювати освітню діяльність учнів, розвивати їх пізнавальні здібності, ініціативність, творчість, а також сприяти формуванню навичок самостійної роботи з дотриманням вимог педагогічних принципів. Застосування інтерактивних технологій навчання забезпечує ефективну взаємодію між учителем та учнями, організацію самостійної роботи, мотивує до вивчення математики та сприяє кращому запам’ятовуванню матеріалу з математики. Мета роботи – визначити особливості впровадження інтерактивних технологій у процес викладання математики у середніх та старших класах загальноосвітніх шкіл. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Математика) |
uk_UA |
dc.title |
Інтерактивні технології навчання на уроках математики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
64 |
uk_UA |