Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Школовий, Богдан | |
dc.date.accessioned | 2025-04-24T08:30:37Z | |
dc.date.available | 2025-04-24T08:30:37Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Школовий Б. Інтерактивні технології навчання на уроках математики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Богдан Школовий. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9005 | |
dc.description.abstract | Зростаюча індивідуалізація навчання викликає у педагогів бажання урізноманітнювати освітню діяльність учнів, розвивати їх пізнавальні здібності, ініціативність, творчість, а також сприяти формуванню навичок самостійної роботи з дотриманням вимог педагогічних принципів. Застосування інтерактивних технологій навчання забезпечує ефективну взаємодію між учителем та учнями, організацію самостійної роботи, мотивує до вивчення математики та сприяє кращому запам’ятовуванню матеріалу з математики. Мета роботи – визначити особливості впровадження інтерактивних технологій у процес викладання математики у середніх та старших класах загальноосвітніх шкіл. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні технології навчання на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 64 | uk_UA |