Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бурса, Мар’яна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-09T08:41:05Z | |
dc.date.available | 2025-05-09T08:41:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бурса М.М. Методика формування образного мислення здобувачів освіти (на матеріалі творчості Ірини Жиленко): магістерська роб.: 014 Середня освіта (Українська мова і література) / Мар’яна Михайлівна Бурса. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9072 | |
dc.description.abstract | Актуальність роботи полягає у визначенні місця І. Жиленко в літературному процесі 60-70-х років ХХ століття, у необхідності осмислення інтимної філософічності, сповідальності, камерності її лірики, у розкритті нового поетичного погляду на світ крізь призму жіночої душі. Поезія І. Жиленко особливо надається для формування образного мислення здобувачів освіти. У науковій літературі, зокрема у низці психолого-педагогічних студій, висвітлено основні теоретичні питання, пов’язані з проблемою усебічного розвитку школярів. Учені стверджують, що реалізація творчих здібностей особистості безпосередньо пов’язана зі сприйманням та творенням мистецтва слова, яке, будучи засобом збереження і передачі раціонального та емоційного досвіду людства, вимагає високого рівня сформованості образного мислення. Формування образного мислення як процесу, спрямованого на глибоке розуміння художнього образу, знаходимо в дослідженнях з естетики, філософії, психології творчості і художнього сприймання. Однак у масовій шкільній практиці ця проблема розв’язується незадовільно. Причиною цього є недостатнє володіння учителями вмінням знаходити ефективні шляхи до творчого успіху в роботі з мистецтвом слова, створювати нові оригінальні образи, що гальмує розвиток здібностей школярів. Тому продукти творчості здобувачів освіти часто відзначаються стереотипністю. Зазначена проблема недостатньо опрацьована в теоретичному та методичному аспектах. Особлива актуальність дослідження полягає і в соціальній потребі формування творчої молоді як основи національного багатства, що зумовило вибір теми дослідження. Мета роботи – простежити розвиток морально-філософської проблематики, художньої образності в поетичному доробку І. Жиленко та експериментально перевірити ефективність методики формування образного мислення здобувачів освіти засобами поезії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Українська мова і література) | uk_UA |
dc.title | Методика формування образного мислення здобувачів освіти (на матеріалі творчості Ірини Жиленко) | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |