ElarK-PNU

Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смолінська, Лариса Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-05-09T17:54:18Z
dc.date.available 2025-05-09T17:54:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Смолінська Л.М. Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Українська мова і література) / Лариса Миколаївна Смолінська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9091
dc.description.abstract Актуальність роботи визначають такі чинники: а) необхідність готувати соціально активного, конкуретноздатного випускника школи – цілісну національно-мовну особистість, компетентного мовця й інноватора; б) потреба увідповіднити зміст, форми й методи навчання синтаксису складного речення із сучасними державними вимогами компетентнісної освіти; в) недостатнє розроблення зазначеної вище проблеми в українській лінгводидактиці. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови учнів 11 класу, а предметом – методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти під час вивчення синтаксису складного речення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування текстотвірної компетентності умінь 10 класу в процесі навчання синтаксису складного речення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Українська мова і література) uk_UA
dc.title Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу