Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Смолінська, Лариса Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-09T17:54:18Z | |
dc.date.available | 2025-05-09T17:54:18Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Смолінська Л.М. Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Українська мова і література) / Лариса Миколаївна Смолінська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9091 | |
dc.description.abstract | Актуальність роботи визначають такі чинники: а) необхідність готувати соціально активного, конкуретноздатного випускника школи – цілісну національно-мовну особистість, компетентного мовця й інноватора; б) потреба увідповіднити зміст, форми й методи навчання синтаксису складного речення із сучасними державними вимогами компетентнісної освіти; в) недостатнє розроблення зазначеної вище проблеми в українській лінгводидактиці. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови учнів 11 класу, а предметом – методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти під час вивчення синтаксису складного речення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування текстотвірної компетентності умінь 10 класу в процесі навчання синтаксису складного речення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Українська мова і література) | uk_UA |
dc.title | Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |