Короткий опис(реферат):
Актуальність роботи визначають такі чинники: а) необхідність готувати соціально активного, конкуретноздатного випускника школи – цілісну національно-мовну особистість, компетентного мовця й інноватора; б) потреба увідповіднити зміст, форми й методи навчання синтаксису складного речення із сучасними державними вимогами компетентнісної освіти; в) недостатнє розроблення зазначеної вище проблеми в українській лінгводидактиці. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови учнів 11 класу, а предметом – методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти під час вивчення синтаксису складного речення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування текстотвірної компетентності умінь 10 класу в процесі навчання синтаксису складного речення.