Короткий опис(реферат):
У навчально-методичному посібнику розглянуто історичні етапи становлення психодіагностики та її специфіку як теоретико-практичної дисципліни. Окремі теми присвячені діагностиці інтелекту, спеціальних здібностей, креативності, міжособистісних стосунків, висвітлено особливості застосування психодіагностичних методів та методик для дослідження осіб різного віку. В навчально-методичному посібнику проаналізовані основні психодіагностичні засоби (тести, опитувальники, проєктивні та психофізіологічні методи), загальні вимоги до них, їх переваги та недоліки. Розрахований на студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю С4 Психологія галузі знань С Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини, а також може бути корисний викладачам, науковцям, практичним психологам та усім, хто цікавиться психологією.