ElarK-PNU

Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чудін, Андрій Рашидович
dc.date.accessioned 2025-07-03T07:49:37Z
dc.date.available 2025-07-03T07:49:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чудін Р. А. Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Андрій Рашидович Чудін. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9304
dc.description.abstract Оновлений зміст базової і повної загальної середньої освіти створює передумови індивідуалізації та диференціації навчання, його профільності у старшій школі, запровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій, формування соціальної, комунікативної, комп’ютерної та інших видів компетентності учнів. Модернізація освіти на сучасному етапі зумовила диференціацію змісту фізики як навчального предмета на базовий курс для середньої школи та профільний – для старшої, що потребує відповідної диференціації і всіх компонентів процесу навчання фізики у середній загальноосвітній школі. Мета роботи – теоретично обґрунтувати ефективність диференціації для активізації пізнавальної і розумової діяльності учнів на уроках фізики, навести приклади її застосування в закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізика) uk_UA
dc.title Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу