DSpace Repository

Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики

Show simple item record

dc.contributor.author Філіпченко, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-07-03T08:03:39Z
dc.date.available 2025-07-03T08:03:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Філіпченко В. О. Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вікторія Олександрівна Філіпченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9305
dc.description.abstract Фізика, як одна з фундаментальних природничих дисциплін, є основою для розуміння принципів роботи технологій та природних процесів, проте часто викликає труднощі у школярів через складність абстрактних понять і необхідність оперування теоретичними моделями. Інтерактивні симуляції, такі як PhET, створюють унікальні можливості для візуалізації складних фізичних процесів та експериментального дослідження моделей у режимі реального часу. Це дозволяє учням краще усвідомити взаємозв’язки між теорією і практикою, а також стимулює їхню зацікавленість предметом. З огляду на глобальні тенденції цифровізації освіти, впровадження PhET-симуляцій у шкільний курс фізики є не просто актуальним завданням – це стратегічна необхідність, що сприяє модернізації освітнього процесу та підготовці учнів до успішного майбутнього в умовах технологічної епохи. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізика) uk_UA
dc.title Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account