DSpace Repository

Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики

Show simple item record

dc.contributor.author Стадник, Вадим Миколайович
dc.date.accessioned 2025-10-09T11:23:44Z
dc.date.available 2025-10-09T11:23:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Стадник В. М. Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вадим Миколайович Стадник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9397
dc.description.abstract Значний потенціал для формування предметних компетентностей вбачається в застосуванні в процесі навчання шкільного курсу фізики ситуаційних задач, як важливого елементу проблемного викладу матеріалу, розвитку логічного мислення учнів та життєво-важливих умінь, розуміння прояву законів фізики в техніці, природі і побуті. Ситуаційні задачі не є чимось новим, але в контексті компетентнісного підходу, який забезпечує перехід від знаннєвоцентричної моделі освіти до діяльнісної, вони актуальні. Мета роботи – дослідження проблеми використання ситуаційних задач з фізики для формування предметних компетентностей учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізика) uk_UA
dc.title Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account