Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стадник, Вадим Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2025-10-09T11:23:44Z | |
dc.date.available | 2025-10-09T11:23:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Стадник В. М. Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вадим Миколайович Стадник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9397 | |
dc.description.abstract | Значний потенціал для формування предметних компетентностей вбачається в застосуванні в процесі навчання шкільного курсу фізики ситуаційних задач, як важливого елементу проблемного викладу матеріалу, розвитку логічного мислення учнів та життєво-важливих умінь, розуміння прояву законів фізики в техніці, природі і побуті. Ситуаційні задачі не є чимось новим, але в контексті компетентнісного підходу, який забезпечує перехід від знаннєвоцентричної моделі освіти до діяльнісної, вони актуальні. Мета роботи – дослідження проблеми використання ситуаційних задач з фізики для формування предметних компетентностей учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізика) | uk_UA |
dc.title | Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |