Репозиторий Dspace

Посмотр Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти по названию

Посмотр Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти по названию

Отсортировать по:Порядку:Результатам:

  • Косовська, Аліна Олексіївна (Вид-во Хортицької національної академії, 2020)
    В умовах сьогодення забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами вимагає залучення до освітнього процесу низки додаткових учасників, особливе місце серед яких посідають фахівці зі спеціальною ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    Підручник висвітлює основні питання корекційно спрямованого навчання і виховання дітей з вадами інтелекту. Матеріал розміщений за розділами, темами до них, деталізований за основними питаннями. Матеріал підручника відповідає ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Чопік, Олена Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Підручник висвітлює основні питання корекційно спрямованого навчання і виховання дітей з інтелектуальними порушеннями. Матеріал розміщений за розділами, темами до них, деталізований за основними питаннями. Зміст підручника ...
  • Буйняк, Мар’яна Геннадіївна; Михальська, Світлана Анатоліївна (СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2024)
    У статті досліджується проблема сформованості культури спілкування у майбутніх корекційних педагогів. З’ясовано, що культура спілкування передбачає володіння індивідом високим рівнем комунікативних навичок, сформованість ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014)
    У підручнику викладені теоретичні основи корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності; подано зміст і методику корекційної роботи з дітьми, що мають вади інтелекту та ЗПР, у різних типах закладів; наведені ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Буйняк, Мар’яна Геннадіївна; Гаяш, Оксана Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У навчальному посібнику висвітлено зміст корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, які мають труднощі в різних сферах діяльності; розкрито питання диференційованого підходу до методики проведення ...
  • Буйняк, Мар’яна Геннадіївна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Докучина, Тетяна Олександрівна; Миронова, Світлана Петрівна; Смотрова, Оксана Олександрівна; Ткач, Оксана Михайлівна; Чопік, Олена Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Методичні рекомендації до проведення практики підготовлені на основі програм практик, в яких чітко визначено мету, завдання практик, зазначено бази практик, компетентності, які мають бути сформовані у здобувачів вищої ...
  • Саранча, Ірина Григорівна; Ілініч, Світлана Юріївна; Миронова, Світлана Петрівна; Давиденко, Ганна Віталіївна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Чопік, Олена Василівна; Грибальський, Ярослав Володимирович (ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018)
    Цю публікацію здійснено в рамках проекту «Розробка та впровадження навчальної програми для працівників нової поліції щодо покращення рівня спілкування та роботи із особами з інвалідністю» за підтримки Фонду сприяння ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Михальська, Світлана Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Навчальний посібник висвітлює основний зміст обов'язкового освітнього компоненту професійної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта «Науково-прикладні ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (Астон, 2020)
    Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української ...
  • Чопік, Олена Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Стаття присвячена проблемі готовності вчителів інклюзивних закладів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано результати анкетування педагогів закладів загальної середньої освіти.
  • Миронова, Світлана Петрівна (ДДМА, 2018)
    У статті визначено, яке місце посідає ораторська майстерність у професійній компетентності корекційних педагогів; названі професійні функції, виконання яких потребує від корекційного педагога навичок ораторської майстерності. ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (2016)
    Найбільше запитань у членів команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливостями психофізичного розвитку (далі - ОПФР) викликає діяльність асистента вчителя інклюзивного класу. Це не дивно, адже така посада до ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Матвєєва, Марія Петрівна; Докучина, Тетяна Олександрівна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Чопік, Олена Василівна; Коваль, Н.І. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016)
    Методичні рекомендації висвітлюють основні вимоги до організації науково-дослідної роботи студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта». Завданням посібника є надання майбутнім корекційним педагогам і спеціальним психологам ...
  • Михальська, Світлана Анатоліївна (Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Стаття присвячена одній з актуальних проблем впровадження інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначається, що фахівці, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, повинні ...
  • Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Мойсеєнко, Ірина Михайлівна; Марціновська, Ірина Петрівна (Видавнича група "Наукові перспективи", 2023)
    У статті досліджуються особливості навчання дітей з аутизмом. Встановлено, що організація діагностики дітей, що мають РАС повинна фокусуватися на повному використанні їхніх індивідуальних можливостей та здібностей для ...
  • Михальська, Світлана Анатоліївна (Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017)
    У статті розглядається проблема організації та змісту психологічної роботи із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Здійснено аналіз взаємозалежності між мовленнєвим та психічним розвитком дитини. Проаналізовано методи ...
  • Чопік, Олена Василівна (ПВКФ «Технодрук», 2021)
    Стаття присвячена проблемі створення соціального середовища в інклюзивному класі. Розглянуто умови створення сприятливого середовища для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Визначено чинники формування ставлення ...
  • Бугера, Юлія Юріївна; Чопік, Олена Василівна; Савчишина, В. В. (Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Стаття присвячена актуальній проблемі корекційної психопедагогіки, зокрема, формуванню навичок самообслуговування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. У статті зроблено короткий теоретичний аналіз літературних ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016)
    Навчально-методичний посібник висвітлює основні проблеми організаційного, змістового та методичного забезпечення інклюзивної освіти, зокрема: підходи до реалізації інклюзивної освіти як нової соціальної моделі в світі та ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись