dc.contributor.author |
Жулим, Владислав Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-15T10:22:21Z |
|
dc.date.available |
2025-10-15T10:22:21Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Жулим В. І. Розробка ігрового застосунку на основі рушія Unreal Engine: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Владислав Ігорович Жулим. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 47 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9405 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному цифровому просторі ігрова індустрія – це один з найактивніше розвиваючих сегментів інформаційних технологій. Комп’ютерні ігри сьогодні стали не тільки способом розваги, але й потужним інструментом для навчання, тренувань та поширення культурних надбань. Окремо варто відзначити ігри-головоломки, що поєднують візуальну привабливість з логічним мисленням, які завоювали велику популярність. Мета роботи – розробити та реалізувати функціональний ігровий застосунок на основі рушія Unreal Engine, демонструючи практичне застосування сучасних інструментів та технологій ігрової розробки, розробити архітектуру ігрового застосунку, що забезпечує його масштабованість, ефективність та зручність подальшої модифікації а також реалізувати комплекс ігрових механік (система керування персонажем) з використанням Blueprints. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
122 Комп’ютерні науки |
uk_UA |
dc.title |
Розробка ігрового застосунку на основі рушія Unreal Engine |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
47 |
uk_UA |