DSpace Repository

Розробка ігрового застосунку на основі рушія Unreal Engine

Show simple item record

dc.contributor.author Жулим, Владислав Ігорович
dc.date.accessioned 2025-10-15T10:22:21Z
dc.date.available 2025-10-15T10:22:21Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Жулим В. І. Розробка ігрового застосунку на основі рушія Unreal Engine: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Владислав Ігорович Жулим. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 47 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9405
dc.description.abstract У сучасному цифровому просторі ігрова індустрія – це один з найактивніше розвиваючих сегментів інформаційних технологій. Комп’ютерні ігри сьогодні стали не тільки способом розваги, але й потужним інструментом для навчання, тренувань та поширення культурних надбань. Окремо варто відзначити ігри-головоломки, що поєднують візуальну привабливість з логічним мисленням, які завоювали велику популярність. Мета роботи – розробити та реалізувати функціональний ігровий застосунок на основі рушія Unreal Engine, демонструючи практичне застосування сучасних інструментів та технологій ігрової розробки, розробити архітектуру ігрового застосунку, що забезпечує його масштабованість, ефективність та зручність подальшої модифікації а також реалізувати комплекс ігрових механік (система керування персонажем) з використанням Blueprints. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 122 Комп’ютерні науки uk_UA
dc.title Розробка ігрового застосунку на основі рушія Unreal Engine uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 47 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account