dc.contributor.author |
Цинчик, Дмитро Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-22T08:44:15Z |
|
dc.date.available |
2025-10-22T08:44:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Цинчик Д. О. Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Дмитро Олегович Цинчик. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 48 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9436 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі ігрова індустрія є однією з галузей інформаційних технологій, що динамічно розвивається. Вона не лише впливає на розваги та дозвілля, але також знаходить застосування в освіті, тренуваннях та навіть у медичних програмах. Одним з ключових аспектів створення ігор є вибір відповідного програмного забезпечення, яке дозволяє реалізувати концепції розробників, забезпечуючи високу якість графіки, анімації та загальну функціональність ігрових застосунків. Мета роботи – аналіз потенціалу та можливостей рушіїв Unity та Blender у контексті створення ігрових застосунків: оцінка, оптимізація та практичне використання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
122 Комп’ютерні науки |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
48 |
uk_UA |