Abstract:
З огляду на запити суспільства, науки та практики, актуальним завданням стає реалізація пріоритетів у професійній підготовці здорового покоління та підвищення продуктивності праці у фаховій діяльності. У цьому контексті особливого значення набуває формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Цей процес залежить від розвитку у студентів належного рівня валеограмотності, стійкої мотивації до здорового способу життя, а також готовності до цілеспрямованої та системної роботи в напрямі збереження і зміцнення здоров’я. Мета роботи – визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально оцінити ефективність педагогічних умов формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки на основі аксіологічного підходу.