Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Шклярук, Павло Вікторович | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T09:11:33Z | |
| dc.date.available | 2025-11-24T09:11:33Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Шклярук П. В. Аксіологічні засади формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів фізичної культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Павло Вікторович Шклярук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9568 | |
| dc.description.abstract | З огляду на запити суспільства, науки та практики, актуальним завданням стає реалізація пріоритетів у професійній підготовці здорового покоління та підвищення продуктивності праці у фаховій діяльності. У цьому контексті особливого значення набуває формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Цей процес залежить від розвитку у студентів належного рівня валеограмотності, стійкої мотивації до здорового способу життя, а також готовності до цілеспрямованої та системної роботи в напрямі збереження і зміцнення здоров’я. Мета роботи – визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально оцінити ефективність педагогічних умов формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки на основі аксіологічного підходу. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk_UA |
| dc.title | Аксіологічні засади формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів фізичної культури | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 68 | uk_UA |