ElarK-PNU

Розвиток логіко-математичного мислення у дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних педагогічних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фоменко, Ганна Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-12-03T12:35:24Z
dc.date.available 2025-12-03T12:35:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Фоменко Г. В. Розвиток логіко-математичного мислення у дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних педагогічних технологій: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ганна Володимирівна Фоменко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9595
dc.description.abstract Одним з головним завдань сучасної системи освіти України є виховання нового покоління, зорієнтованого на вирішення сучасних складних інтелектуальних проблем. Зважаючи на той факт, що формування особистості розпочинається ще з дошкільного віку, саме система дошкільної освіти набуває в цьому плані особливого значення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально дослідити ефективність логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку шляхом використання інноваційних технологій, зокрема пізнавально-дослідного характеру. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Розвиток логіко-математичного мислення у дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних педагогічних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу