ElarK-PNU

Аналіз художнього твору засобами LEGO-технології в початковій школі (ІІ цикл навчання)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новак, Любов Вікторівна
dc.date.accessioned 2025-12-22T14:26:02Z
dc.date.available 2025-12-22T14:26:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Новак Л. В. Аналіз художнього твору засобами LEGO-технології в початковій школі (ІІ цикл навчання): магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Любов Вікторівна Новак. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9643
dc.description.abstract З метою впровадження гуманізації навчання в Новій українській школі було запроваджено нову педагогічну систему, яка ґрунтується на діяльнісному підході та використовує предметно-ігрове середовище, а також моделі реального світу для розвитку й навчання дитини – LEGO-технології. Основний принцип цієї системи – «навчання через дію», коли діти отримують знання в процесі конструювання та дослідження моделей з конструктора LEGO. Мета роботи – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику аналізу художнього твору з використанням LEGO-технологій, спрямованих на творчий розвиток учнів початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Аналіз художнього твору засобами LEGO-технології в початковій школі (ІІ цикл навчання) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу