| dc.contributor.author | Мідріган, Олександра Василівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T14:46:58Z | |
| dc.date.available | 2025-12-22T14:46:58Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Мідріган О. В. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів в процесі засобами технології створення ситуації успіху: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Василівна Мідріган. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9645 | |
| dc.description.abstract | Розвиток пізнавальної активності особистості є важливою умовою для досягнення позитивних результатів у навчанні та вихованні. Проте сучасна школа часто зосереджується на механічному запам’ятовуванні навчального матеріалу і репродуктивному відтворенні знань та алгоритмів розв’язання задач. У зв’язку з цим актуальним стає завдання пошуку ефективних форм, методів і засобів навчання, які сприятимуть активізації пізнавальних потреб учнів та забезпечуватимуть їхній інтенсивний розвиток. Мета роботи – на основі теоретичного аналізу досліджуваної проблеми й узагальнення результатів діагностування обґрунтувати та експериментально перевірити вплив технології успіху на динаміку рівнів навчально-пізнавальної активності молодших школярів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів в процесі засобами технології створення ситуації успіху | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 81 | uk_UA |