ElarK-PNU

Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів в процесі засобами технології створення ситуації успіху

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мідріган, Олександра Василівна
dc.date.accessioned 2025-12-22T14:46:58Z
dc.date.available 2025-12-22T14:46:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мідріган О. В. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів в процесі засобами технології створення ситуації успіху: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Василівна Мідріган. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9645
dc.description.abstract Розвиток пізнавальної активності особистості є важливою умовою для досягнення позитивних результатів у навчанні та вихованні. Проте сучасна школа часто зосереджується на механічному запам’ятовуванні навчального матеріалу і репродуктивному відтворенні знань та алгоритмів розв’язання задач. У зв’язку з цим актуальним стає завдання пошуку ефективних форм, методів і засобів навчання, які сприятимуть активізації пізнавальних потреб учнів та забезпечуватимуть їхній інтенсивний розвиток. Мета роботи – на основі теоретичного аналізу досліджуваної проблеми й узагальнення результатів діагностування обґрунтувати та експериментально перевірити вплив технології успіху на динаміку рівнів навчально-пізнавальної активності молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів в процесі засобами технології створення ситуації успіху uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу