ElarK-PNU

Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі використання наочності на уроках читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фомнюк, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-12-26T11:35:11Z
dc.date.available 2025-12-26T11:35:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Фомнюк Я. С. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі використання наочності на уроках читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Яна Сергіївна Фомнюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9660
dc.description.abstract Активізація пізнавальної діяльності учнів є однією з головних задач сучасної освіти. Пошук ефективних методичних прийомів спрямований на розвиток інтересу до знань і формування потреби у самостійному їх освоєнні. Для цього важливо формувати навчальну мотивацію на основі пізнавального інтересу. Освітній процес має бути цікавим, доступним та стимулювати активну діяльність учнів. Особливу роль у цьому відіграють наочні методи, особливо в початковій школі, де абстрактні поняття сприймаються важче. Мета роботи ‒ вивчення можливостей використання наочності для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках читання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі використання наочності на уроках читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу