dc.contributor.author |
Попович, Анжеліка Станіславівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T10:56:08Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T10:56:08Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Попович А.С. Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів / А.С. Попович // Культура слова. – К.: Видавничий дім Бураго, 2014. – Вип. 81. – С. 133-139. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1628 |
|
dc.description.abstract |
Одне із завдань сучасної школи – формувати національно свідому мовну особистість. С. Я. Єрмоленко зауважувала: «Мовну особистість формує мовне середовища. Брак такого середовища не дає змоги індивіду випробувати практично володіння механізмом мови, довести його до автоматизму». У цьому аспекті важливим є дотримання в загальноосвітніх навчальних закладах єдиного мовного режиму – вимог до загальної грамотності й культури мови учнів. Мета єдиного мовного режиму – закріпити на практиці знання з мови, набуті впродовж навчання, і підвищити культуру мови школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім Бураго |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філологічні науки;Вип. 81. |
|
dc.title |
Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |