Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Анжеліка Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T10:56:08Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T10:56:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Попович А.С. Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів / А.С. Попович // Культура слова. – К.: Видавничий дім Бураго, 2014. – Вип. 81. – С. 133-139. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1628 | |
dc.description.abstract | Одне із завдань сучасної школи – формувати національно свідому мовну особистість. С. Я. Єрмоленко зауважувала: «Мовну особистість формує мовне середовища. Брак такого середовища не дає змоги індивіду випробувати практично володіння механізмом мови, довести його до автоматизму». У цьому аспекті важливим є дотримання в загальноосвітніх навчальних закладах єдиного мовного режиму – вимог до загальної грамотності й культури мови учнів. Мета єдиного мовного режиму – закріпити на практиці знання з мови, набуті впродовж навчання, і підвищити культуру мови школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім Бураго | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки;Вип. 81. | |
dc.title | Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |